قالیشویی فارسی

ساخت وبلاگ

فرش گل در بزرگراه‌ها و بوستان‌ها

فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های شهید سلیمانی، شهید همت، شهید مدرس و بوستان‌های نظامی گنجوی و شفق محدوده منطقه۶ تهران گسترده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار ناحیه۵ منطقه۶ با بیان اینکه اجرای این فرش گل‌ها در ۸ نقطه و مجموعاً به متراژ ۷۵۰‌مترمربع با گیاهان مقاوم در فصل سرما انجام شد افزود: «در اجرای این طرح از گل‌های فصلی کلم زینتی و بنفشه، همیشه بهار، داودی به روش نشای پاییزه استفاده شد.»

 

«احسان یلوه» ادامه داد: «توجه به اینکه در فرهنگ غنی ایرانیان از گل و گیاه به‌عنوان سمبل و نشانه استفاده می‌شود، در اجرای فرش گل در منطقه به نحوی عمل شده است که گل‌های استفاده شده نمادی از طراوت و سرزندگی باشند و امید و شادی را به رهگذران القا کند.»

خریدار قرش دستباف

قالیشویی در تهرانپارس

شهردار ناحیه۵ منطقه۶  با بیان اینکه فضای سبز خیابان ولی‌عصر(عج) نمادی از شهر تهران است، افزود: «فضای سبز این معبر به صورت منظم در فصل پاییز پایش و بازپیرایی و در اجرای این طرح همه درختان این معبر با استفاده از چک لیست‌های تخصصی مبتنی بر اصول HSE بررسی و رسیدگی می‌شوند.»

 
قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 22:34

آنها که برای پلتفرم های خارجی فرش قرمز پهن کردند / ۱۲۰ حمله سایبری خنثی شد

سردار جلالی با بیان اینکه پلتفرم های خارجی تحت فرمان کامل استکبار جهانی قرار دارند، گفت: مسئول ناامنی های امروز افرادی هستند که برای پلتفرم های خارجی فرش قرمز پهن کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل امروز (سه شنبه ۱۳ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان پدافند غیرعامل در هشتم آبان سال 82 به فرمان رهبر انقلاب گفت: "پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها" شعار امسال پدافند غیرعامل است. در این چهارچوب تلاش شده تا به مدت یک هفته از چهارم تا یازدهم آبان برنامه های متنوعی پیش بینی شود که در حوزه های پدافند اقتصادی، پدافند زیستی، جمعیت، قدرت ملی، پدافند شهری و شهر پایدار، پدافند سایبری و آموزش عمومی اقداماتی انجام شود.


سردار جلالی با اشاره به برگزاری رزمایش های گوناگون در هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد: در برگزاری رزمایش ها اولویت ما آسایش مردم و رفاه آنها است از جمله این رزمایش ها می توان به قطع برق و شبیه سازی حمله سایبری اشاره کرد.

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل در مورد اغتشاشات اخیر اظهار کرد: ایستادگی در برابر استکبار دلیل هجمه ها و توطئه های مختلف دشمن علیه ایران اسلامی است و شاهدیم دشمن تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن وحدت ملی به کار برد و تحولاتی از جنس فناوری و سایبری را مد نظر قرار داد و اغتشاشگران از بستر اعتراضات مردمی فرصتی را برای ایجاد آشوب و التهاب به دست آوردند.

خریدار فرش تهران

وی با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه انقلاب و دستاوردهای آن را مورد توجه قرار داده است، گفت: دشمن با استفاده از فناوری، عکس و فیلم در قالب یک جنگ ترکیبی از اعتراضات مردمی به دنبال فرصتی برای استمرار التهاب و آشوب است و با این هدف با ایجاد اختلاف میان اقوام مختلف تلاش می کند تا انسجام ملی را مورد هدف قرار دهد اما ملت ما که از اقوام مختلف تشکیل شده اند، سال ها و قرن هاست که متحد و زیر سایه پرچم ولایت زندگی می کند. دشمن تلاش کرده در جنگ ترکیبی اعتراض اجتماعی که شاید به حق باشد را با براندازی ترکیب کند و تمام تلاش خود را برای ایجاد دو قطبی سازی در میان اقوام و اقشار مختلف به کار برده و از این طریق در پلتفرم های خارجی تلاش کرد تا فضای افکار عمومی را به سوی اغتشاش بکشاند.

 

سردار جلالی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های آمریکایی ها از بودجه، دیپلماتیک و اطلاعات در روبروی ما ایستاده و از تمام شرارت ها پشتیبانی می شود، گفت: در این میان منافقان، تجزیه طلب ها، سلطنت طلب ها و دموکرات ها در صف های گوناگون در مقابل ما شکل گرفتند و ما در این میان باید تکلیف خود را مشخص کنیم و صف بندی خود را از دشمن جدا و بدانیم که کجا ایستاده ایم. دشمن در این میان از تهدیدات شناختی استفاده می کند و با استفاده از فضای مجازی و بکارگیری مولفه های اقتصادی و اجتماعی و ترکیب آنها در چهارچوب جنگ شناختی در محیطی متفاوت در برابر ما قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه افرادی که برای واتساپ، تلگرام و سایر پلتفرم های خارجی فرش قرمز پهن کردند، امروز مسئول ناامنی اقتصادی و اجتماعی مردم هستند و باید پاسخگو باشند، گفت:‌ پلتفرم های خارجی تحت فرمان کامل آمریکا و استکبار جهانی کار می کنند و این موضوع دقیقا با هک اطلاعات از پلتفرم های خارجی رصد می شود. در جایی که نام سردار سلیمانی از فضای مجازی حذف می شود اما ساخت کوکتل مولوتوف و اجرای برخی عملیات های نظامی را به راحتی در فضای مجازی آموزش می دهند و این امر چیزی جز خصومت و دشمنی علیه ملت ایران نیست.

 

وی با بیان اینکه چه کسی می تواند به عنوان مدافع زن؛ چادر از سر زن بکشد و با عنوان دفاع از زن ایرانی اقدام به آشوب و اغتشاش کند و این چیزی جز پیش بینی دشمن نیست که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: اولین هدف دشمن تضعیف ایران قوی و پایدار است که از جمله دلایل آن می تواند به قدرت اقتصادی ایران، پیوستن به شانگهای و موفقیت های دیگر نظامی و اقتصادی اشاره کرد.

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه از دیگر اهداف دشمن انشقاق قومی و قبیله ای است، گفت: دشمن تلاش می کند در قالب گروه های تجزیه طلب اهداف خود را دنبال کند و با توسل به تخریب خدمات رسانی به مردم ایران را به کشوری درهم ریخته و برای تبدیل ایران به طرح سوریه سازی و بهم ریختگی آن کشور به نمایش بگذارد اما اطلاع رسانی به موقع نیروی انتظامی و رسانه های کشور سیمای واقعی دشمن را با افزایش خشونت و تلاش رسانه های دروغین آنها برای مردم افشا کرد و شکست جدی در مرحله اول برای دشمن رقم خورد. 

قالیشویی در نارمک

سردار جلالی خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که سنگین ترین حملات رسانه ای بر اساس عملیات شناختی برای کشور ما اتفاق افتاده است که اگر برای هر کشور دیگری با این ساز و کار به کار می رفت، حتما آن کشور از پا در می آمد اما دشمنان در رسیدن به اهداف خود نسبت به ایران اسلامی موفق نبودند. علی رغم تمام تلاش های دشمن شاهد آن بودیم که بسیاری از مردم صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند و در غوغای سنگین رسانه ای کشور پای اصل نظام جمهوری اسلامی و موضوع حجاب ایستادند و آزادی زن را در چهارچوب مقررات اسلامی تبیین کردند. زنان ما بعد از انقلاب اسلامی رشد چند برابری را در حوزه های مختلف اجتماعی، علمی و فناوری نسبت به مردان کسب کردند.

 

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حفاظت از زیرساخت های کشور از تنظیم و ابلاغ برنامه ملی حفاظت از زیرساخت های کشور خبر داد و گفت: 51 هزار میلیارد تومان از محل تبصره پدافند غیرعامل برای تمام دستگاه ها تنظیم و با تسهیل گری دولت و مجلس به آنها ابلاغ شد. در این موضوع 27 میلیارد تومان موافقت نامه اجرایی برای گاز در نظر گرفته شد و همچنین 178 هزار میلیارد تومان برای پدافند شهری مبادله شد.

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه با حملات سایبری بسیاری در این روزها مواجه بودیم، گفت: تمام دشمنان برای این کار تحت رهبری آمریکا بسیج شدند و در طی چند روز گذشته 120 حمله دیداس علیه زیرساخت های کشور را خنثی کردیم. همچنین سامانه آنتی دیداس توسط شرکت های دانش بنیان داخلی طراحی و ساخته شد که بخش هایی از حملات توسط این سامانه کاملا بومی و ایرانی پاسخ داده می شود.

 

وی با بیان اینکه سامانه کنترل حملات به زیرساخت ها، سامانه جامع مرکزی امنیت سایبری (SOC) نیز با تکیه بر دانش بومی و شرکت های دانش بنیان داخلی ساخته شد در حالی که این سامانه پیش از این خارجی بوده است، گفت: همچنین سامانه شناسایی و پاسخ به تهدیدات که در زیرساخت ها از امنیت بالایی برخوردار بوده است نیز به کار گرفته شده که این سامانه نیز کاملا بومی و داخلی است.

 

سردار جلالی با بیان اینکه شاهد ساخت بیش از 13 سامانه داخلی هستیم که از جمله این سامانه ها سامانه ارتباط امن ارتباطی در حمل سوخت است، گفت: 94 سامانه پدافندی احصا شده که از این تعداد 24 سامانه در اولویت قرار دارند و برای تولید و ساخت به شرکت های دانش بنیان واگذار شده و در صورت ساخت و تولید آنها پروانه ساخت و حمایت و پشتیبانی لازم برای تولید از آنها صورت می گیرد.

 

وی در مورد پیگیری و شناخت کشورهای منشأ تهدید اظهار کرد: پیدا کردن منشأ تهدیدات به صورت دقیق امکان پذیر نیست زیرا کشورها در این زمینه همکاری نمی کنند و در موضوع تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز این ردیابی به خوبی انجام نمی گیرد. در حال حاضر زیرساخت های دفاع حقوقی و پاسخگویی مطالبات در حملات سایبری امکان پذیر نیست.

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در یک سال اخیر دو حمله سایبری به سامانه سوخت کشور انجام شد که بی نتیجه بود و مسئول امنیت زیرساخت ها دستگاه مربوطه است، گفت: نقش ما کنترلی و نظارتی است و اگر اقدامی در جهت امنیت زیرساخت ها انجام نمی شود، ناشی از ترک فعل مسئولان مربوطه است که در مواردی با ترک فعل های انجام شده اقداماتی صورت گرفته است و دو پرونده به قوه قضاییه ارجاع داده شده که هنوز پاسخی دریافت نشده است.

 

وی گفت: حملات دشمن ناشی از آسیب پذیری های ما است که به وسیله نفوذ یا هک اینترنتی انجام می شود که البته 85 درصد آسیب پذیری های ما قابل شناسایی و پیشگیری است که با مدیریت امنیت شبکه حل می شود.

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 19:23

حریق گسترده فروشگاه فرش در مشهد مهار شد
مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: آتش سوزی مهیب در یک فرش فروشی در مشهد، با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،  آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۵۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۱۵دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از ایستگاه های ۵،۲۲،۳۳،۷،۴۳،۵۳،۳۱،۲۷را به محل حادثه در بولوار معلم مشهد اعزام کرد.

مقالات دیگر: قالیشویی تهرانپارس

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد افزود : با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در داخل این فروشگاه بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به واحد های مجاور این محل تجاری است که آتش نشانان پس از دقایقی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به منازل و مغازه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: در این حادثه یکی از افراد حاضر در داخل مغازه که گرفتار دود و آتش شده بود توسط نجاتگران آتش‌نشانی از محل خارج و به دلیل مصدومیت شدید توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است؛ آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و پاکسازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند. 

پخش عمده پارچه

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 16:58

توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی بین سیل زدگان استان یزد

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد از آغاز توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و سرویس چینی به تعداد هزار و ۲۰۰ قلم بین سیل زدگان استان خبر داد.

 

علی اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این اقلام از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع می شود، اظهار داشت: بر اساس تخمین و تعیین خسارت سیل مردادماه امسال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد بحران استان یزد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰۰ سری جهیزیه به استان یزد اختصاص داده است.

 

وی افزود: پیامک برای مراجعه افراد خسارت دیده به آنها ارسال می شود و شهروندان شهرستان یزد می توانند برای دریافت کالای خود به انبار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد واقع در مجاورت بخشداری یزد مراجعه کنند.

مقالات دیگر: خریدار قالی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد همچنین بیان کرد: کالاهایی که قرار است بین خسارت دیدگان سیل در شهرستان ها توزیع شود به فرمانداری ها تحویل شده و در همان محل توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد جبران خسارت لوازم خانگی در کشور به استان یزد اختصاص یافته است، همچنین به اقدامات انجام شده برای جبران خسارت ناشی از تلفات دام اشاره کرد و افزود: هزار و ۶۰ راس دام در سیل اخیر تلف شده است که امید است جبران شود.

مقالات دیگر: قالیشویی فدک

محمدپناه همچنین از تخصیص تسهیلات ۲ میلیارد تومانی بلاعوض به استان برای تهیه داروی دام‌های بیمار ناشی از سیل خبر داد.

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 114 تاريخ : شنبه 26 شهريور 1401 ساعت: 18:48

نام گذاری یک چهار راه به نام "چهار راه فرش" در اصفهان
به پیشنهاد اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف اصفهان و تصویب شورای شهر اصفهان، چهار راه وحید، چهارراه فرش نامیده شد.

 
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که فرش اصفهان یکی از شناخته‌ شده‌ترین صنایع دستی در دنیا بوده و مکتب اصفهان با پرورش برجسته‌ترین هنرمندان در هنر فرش دستباف ایران تأثیرگذار است، گفت: این مهم باعث شد تا شورای شهر به فکر نام گذاری یک هفته از سال به نام «هفته فرش» در تقویم مناسبت‌های شهری افتاده و شهرداری را ملزم به پیگیری برای ثبت یک روز به نام «روز فرش» در تقویم ملی کند.

مقالات دیگر: خریدار فرش شرق تهران
وی با بیان این موضوع که از این پس نام چهار راه وحید، چهارراه فرش تعیین شده است این نام گذاری را یک فعالیت‌ ترویجی برای معرفی هرچه بیشتر فرش دستباف اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: جلب توجه تمام ذی‌نفعان و ذی نفوذان برای حمایت از این هنر ملی و اثربخش، سبب شد تا در نهایت منجر به بهبود شرایط در ابعاد مختلف این هنر - صنعت شود.

مقالات دیگر: قالیشویی در نارمک
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: توجه به هنر- صنعت فرش دستباف سبب بهبود فضای کسب و کار و ارتقای اقتصاد  استان و شهر اصفهان خواهد شد.
ملت افزود: مجموعه ۲۵ میدان، چهارراه و سه‌راه از ناژوان تا خروجی رودخانه زاینده‌رود در شرق اصفهان که منتهی به حاشیه رودخانه می‌شود، به نام صنایع دستی اصفهان نام گذاری شده است.

منبع : مرکز ملی فرش ایران

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 19:24

با انتخاب یک قالیشویی مناسب هزینه و زمان خود را مدیریت کنید

قالیشویی بلوارپروین

شما نیوز

اکثر ایرانی‌ها از داشتن یک فرش ایرانی و اصیل در منزلشان لذت می‌برند. آنها همیشه به دنبال خرید بهترین فرش برای منزلشان هستند. اما آیا تا به امروز فکر کردید که مراقبت از این فرش‌های باارزش چقدر مهم است؟


با انتخاب یک قالیشویی مناسب هزینه و زمان خود را مدیریت کنید
یکی از موارد مهم در نگهداری از فرش شستشوی آن است. امروزه با توجه به توسعه آپارتمان‌نشینی، شستن فرش در حیاط منزل‌ها تقریبا غیرممکن است. علاوه بر این موضوع مدل‌ها و نوع فرش‌ها آنقدر زیاد شده که افراد خود به تنهایی نمی‌توانند آنها را بشویند زیرا احتمال دارد با پاروکشی به فرش آسیب وارد کنند. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات، شما نیاز به یک قالیشویی مورد اعتماد و با تجربه خواهید داشت. اما چگونه باید از بین صدها شرکت خدماتی قالیشویی بهترین را انتخاب کرد تا هم در وقت و هم هزینه صرفه‌جویی نمود؟



آنچه دیگران می خوانند:
شوهر ماه چهره خلیلی دل مردم را در روز عاشورا به درد آورد | سالگرد ماه چهره خلیلی در خلوت و تنهایی | اشک های پسر ماه چهره خلیلی
ببینید | ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش با مرد جوان | توضیحات گوهر خیراندیش درباره ازدواجش
حادثه تلخ برای رضا رویگری | سکوت رضا رویگری در ظهر عاشورا شکست
رابطه نزدیک مهراب قاسم خانی و مارال فرجاد لو رفت | ازدواج مهراب قاسم خوانی با مارال فرجاد
دردسرهای شستن فرش به روش سنتی
همانطور که احتمالا دیده‌اید یا از گذشتگان خود شنیده‌اید، در گذشته قالیشویی‌ها به شدت امروز پررنگ نبودند و اکثر خانواده‌ها در گیروداد خانه‌تکانی‌های عید، مجبور بودند قالی و قالیچه‌های خود را در حیاط یا پشت‌بام بشویند. با گذشت زمان و پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و بیشتر شدن آپارتمان‌نشینی روش‌های سنتی جایشان را به قالیشویی‌ها دادند.

یکی از موانع برای شستن قالی در آپارتمان‌ها، قوانین و هنجارهای آپارتمان‌نشینی است. قوانینی که در آپارتمان‌ها توسط همسایه‌ها وضع می‌شود اجازه شستن فرش در آپارتمان را به افراد نمی‌دهند. زیرا فضای آپارتمان‌ها برای شستن فرش و پهن کردن و خشک کردن قالی و قالیچه‌ها اصلا مناسب نیست.

حال اگر افراد خانه ویلایی و حیاط‌دار داشته باشند تکلیف چیست؟ آیا آنها بهتر است از خدمات قالیشویی استفاده کنند یا سنتی؟ به طور کلی اگر از قوانین آپارتمان‌نشینی بگذرید، شستن فرش‌ها در منزل انرژی و زمان زیادی را از شما می‌گیرد. شستن قالی و قالیچه‌ها به روش سنتی کار بسیار سخت و دشواری است که فرد را خسته می‌کند و ممکن است در برخی موارد حتی به او نیز آسیب بزند. به عنوان مثال ممکن است کمردرد، پا درد و دست درد شدید پس از شستشو را تجربه کند.

در روش سنتی باید در ابتدا فرش را خیس کنید سپس با دست فرچه و پارو بکشید و در نهایت آبگیری و خشک کنید. همه این مراحل نشان‌دهنده طاقت‌فرسا بودن این روش است. مخصوصا در این روزها که همه در شرایط پرفشار و پرمشغله‌ای هستند. امروزه امکانات پیشرفته کرده و شما با استفاده از یک شرکت قالیشویی می‌توانید به راحتی کلیه فرش‌های منزلتان را در کمترین زمان ممکن بشویید. تنها نکته مهم این است که در این حالت باید به دنبال یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی ملت باشید. برای اطلاعات بیشتر از این قالیشویی می‌توانید به وبسایت قالیشویی ملت مراجعه کنید و از قسمت درباره قالیشویی ملت با این شرکت خدمات قالیشویی بیشتر آشنا شوید.



شستشوی راحت و آسان با استفاده از خدمات قالیشویی
همانگونه که در بالا بیان شد، شستن قالی به روش سنتی کار بسیار سخت و دشواری است اما بازهم طرفداران خاص خودش را دارد. زیرا بسیاری بر این باورند که قالیشویی‌ها فرش ما را خراب می‌کنند. اما آیا واقعا قالیشویی‌ها به فرش آسیب می‌زنند؟ در پاسخ به این سوال قطع به یقین باید گفت خیر. شستن فرش به روش سنتی می‌تواند بیشترین آسیب را به فرش وارد کند.

اگر از افرادی که روش سنتی را به روش قالیشویی ترجیح می‌دهند سوال بپرسید که چرا؟ در اکثر مواقع می‌گویند ما نمی‌دانیم قالیشویی چه بلایی سر فرشمان می‌آورد یا نمی‌دانیم کدام قالیشویی خوب است. برای انتخاب یک قالیشویی خوب و مناسب کافیست به چند نکته که در ادامه به آنها اشاره نموده‌ایم توجه کنید.

در روش قالیشویی تمامی مراحل روش سنتی شستن قالی به صورت مکانیزه، کامل و سریع‌تر انجام می‌شود. به همین دلیل در هزینه و زمان شما کاملا صرفه‌جویی خواهد شد. در ضمن در روش مکانیزه قالیشویی‌ها از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و مناسب فرش استفاده می‌کنند که هیچ کدام از ریسک‌های قالیشویی سنتی که باعث کاهش طول عمر فرش یا رنگ پریدگی آن می‌شود در این روش وجود ندارد.

برخی از اشتباهات رایج در روش سنتی که در روش قالیشویی دیده نمی‌شود عبارتند از:

خیس کردن بیش از حد فرش
استفاده بیش از حد شامپو فرش
قرار دادن وسایل روی فرش خیس و ایجاد لکه روی فرش


معیارهای انتخاب یک قالیشویی خوب و با کیفیت
خوب تا به اینجا متوجه شدید که استفاده از خدمات قالیشویی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. زیرا در این روش به نسبت روش سنتی کمترین آسیب به فرش وارد می‌شود. در روش سنتی گاهی آسیب‌دیدگی آنقدر جدی خواهد بود که فرد مجبور به تعویض قالی و قالیچه می‌شود. اما چگونه یک قالیشویی خوب و مناسب و با کیفیت بسیار بالا پیدا کنیم؟

ما در ادامه به چند فاکتور مهم اشاره کرده‌ایم که به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از آنها عبارتند از:

اعتبار و سابقه قالیشویی: اعتبار و سابقه قالیشویی‌ها به این منظور است که آنها در این حرفه بسیار حرفه‌ای‌تر هستند.
معتبر بودن: منظور از معتبر بودن این است که باید حتما تحت نظارت اتحادیه قالیشویان فعالیت کنند.
رضایت مشتریان: شعب مختلف نشان‌دهنده رضایت مشتریان است.
در دسترس بودن: قالیشویی در دسترس و به منزل شما نزدیک باشد.
کیفیت بالا: نوع برخورد با مشتری، کیفیت شستشو، زمان تحویل، عمل به تمام تعهدات خود و … همگی جز مواردی محسوب می‌شود که برای انتخاب یک قالیشویی معتبر اهمیت دارد.
ارائه خدمات قالیشویی ملت
با توجه به توضیحات بالا اگر دارای یک فرش ماشینی و دستبافت هستید و قصد شستن آن را دارید و همچنین برایتان مهم است که از مواد شوینده مرغوب در شست‌وشوی آن استفاده کنند، قالیشویی ملت یک انتخاب مناسب خواهد بود. همچنین اگر به دنبال تعمیر، شستن قالی، مبل‌شویی هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی ملت بهره ببرید. این قالیشویی با ارائه بهترین خدمات می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از خدمات این قالیشویی می‌توانید قالی‌های خود را با کیفیت بشویید.

سمپاشی بید

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 16:43

کارگروه کمیته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

قالیشویی نارمک

کارگروه کمیته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شدکمیته فرش دستباف استان اصفهان با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون صنایع عمومی، رئیس سازمان صمت استان، رئیس مرکز ملی فرش ایران و تعدادی از سئولان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف به میزبانی اتاق بازرگانی استان اصفهان تشکیل جلسه داد.

به گزارش شاتا در این نشست که صبح امروزبا حضور رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون صنایع عمومی وزارت هم صمت برگزار شد، رییس مرکز ملی فرش ایران، معاون اقتصادی استانداری استان، رئیس بانک ملی استان و سرپرست شورای هماهنگی امور بانک های استان، رییس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مسئولان تشکل های فرش دستباف حضور داشتند.


در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح وضعیت فرش دستباف کشور، مشکلات زیر محور مذاکره قرار گرفت و حاضران به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

- گرانی مواد اولیه وارداتی و بالا بودن تعرفه گمرکی ابریشم

عدم ثبات وضعیت و پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی
- اخذ تعهدنامه بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش دستباف و صنایع دستی حتی با افزایش مدت بازگشت ارز از شش
ماه یکسال به دلیل اینکه خرید فرش دستباف نقدی بوده و مهلت بازگشت آن زمان بر و امانی می باشد این مهلت همچنان مورد اعتراض واردکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف می باشد .

- فرش های بازگشتی از صادرات با مرور زمان تغییر رنگ و شکل داشته و مطابقت تخته به تخته با اظهارنامه صادراتی از لحاظ سایزهای گوناگون، طرح ها، نقش ها و رنگ بندی های متفاوت عملاً غیرممکن بوده و اجرای بند " ش " ماده ۱۱۹ قانون امور گمرکی که مقرر می دارد کالای صادراتی که عینا ( بدون استقلاده ) « فرش و طلا و همچنین اجرای ماده ۱۲۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی ب ) تبصره ۱ را با مشکل روبرو نموده و باعث کاهش شدید صادرات شده است.

- گرانی مواد اولیه واردانی و بالا بودن تعرفه گمرکی ابریشم - عدم ثبات وضعیت و پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی ابران .

از نکات مهم این نشست، می توان به اظهارات دکتر برادران

اشاره کرد که بیان کرد: تامین منافع دولت و هم تولیدکنندگان و ذینفعان فرش دستباف باید در برنامه ها لحاظ شود.

در خاتمه موارد زیر قابل پیگیری شناخته شد.

- پیشنهاد طراحی یک بسته جامع برای ارایه در شورای عالی امنیت ملی با موارد

- « تعهد ارزی، اصلاح قانون مربوطه به بازگشت فرش های مرجوعی»
- اصلاح تعرفه گمرکی ابریشم با همکاری وزارت جهادکشاورزی
- طراحی یک بسته برای رفع مشکل کارت بازرگانی از طریق هیبت دولت.

در همین جلسه دکتر پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار داشتند: افزایش ساعت کار بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف را دنبال می کنند.

سمپاشی سوسک

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 132 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 19:13

۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

قالیشویی دردشت

دیار میرزا

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پیداکردن یک قالیشویی معتبر و باسابقه کار نسبتا آسانی نیست چراکه تعداد قالیشویی های نامعتبر و بی اصالت به شکلی فراتر از حد تصور در حال افزایش است. اما بااینحال باید بسیار مراقب بود که فرش های خودمان را به چه کسی میسپاریم، چراکه فرش ها سرمایه های بسیار گران قیمت و نفیسی در هر خانه میباشند و عدم دقت در برون سپاری آنها باعث ازبین بردن آنها به شکلی برگشت ناپذیر میشود. در اینجا نحوه انتخاب بهترین قالیشویی که فرش شما را تمیز نگه می دارد و ارزش بلند مدت سرمایه گذاری شما را حفظ می کند را از زبان قالیشویی آئین خراسان مشهد آورده ایم که همواره بعنوان یکی از قدیمی برندهای معتبر و اصیل شستشوی فرش و قالیشویی در مشهد میباشد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد

روش تمیز کردن فرش
شرکت‌های مختلف از روش‌های مختلف قالیشویی استفاده می‌کنند. بسته به نوع فرشی که دارید، روش اشتباه، می تواند به فرش شما آسیب برساند.

به عنوان مثال، خشکشویی فرش (پودری) می تواند برخی از فرش ها را زرد کند. در حالی که آبکشی کامل (که آب زیادی مصرف می کند) می تواند منجر به تخریب ساختار فرش شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که روش شستشوی فرش چه تاثیری بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشک شدن آبکشی کامل ممکن است بسیار بیشتر از روش های دیگر طول بکشد. این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود برای مدت طولانی تری بدون فرش باشید و قاعدتا دیر خشک شدن و ماندن بیشتر رطوبت در فرش خسارات بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

بدانید که قالیشویی شما از چه روشی استفاده می کند و خطرات احتمالی یا معایب آن روش برای فرش و ساختمان شما چیست.

مواد شیمیایی قالیشویی
به معنای واقعی کلمه، هزاران ماده شیمیایی مختلف برای تمیز کردن فرش های تجاری وجود دارد. و مانند همه مواد شیمیایی، آنها به روش های مختلف به آنچه که با آن در تماس هستند واکنش نشان می دهند. استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای نوع فرش شما در صورت استفاده مکرر در طول زمان باعث آسیب می شود.

به عنوان مثال، مواد شیمیایی با جلادهنده زیاد یا سطح قلیایی بالا می توانند در نهایت باعث محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شوید در مورد مواد شیمیایی که بعنوان پاک کننده استفاده می شود و اینکه آیا آنها می توانند اثرات منفی بالقوه ای بر عمر طولانی مدت فرش شما داشته باشند یا خیر. از قالیشویی خود بپرسید که چرا از مواد شیمیایی استفاده می کنند و به دنبال پاک کننده هایی باشید که از محلول هایی با گواهینامه سبز استفاده می کنند.

خدمات تخصصی قالیشویی آئین خراسان مشهد

قالیشویی آئین خراسان با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی عدالتیان مشهد، قالیشویی خراسان مشهد، شهرفرش و آئین خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد


تخصص در نظافت و شستشوی فرش
افرادی که از آن استفاده می کنند به همان اندازه مهم هستند که تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. اگر افرادی که فرش های شما را تمیز می کنند درک دقیقی از تأثیر مواد شیمیایی مختلف بر انواع فرش ها یا نحوه استفاده صحیح از تجهیزات آنها نداشته باشند، می تواند خبر بدی برای فرش شما باشد.

به عنوان مثال، یک تکنسین قالیشویی غیر ماهر می تواند آب بیش از حد در فرش شما باقی بگذارد یا مواد شیمیایی باقی بماند. این می‌تواند منجر به رشد میکروبی (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سریع لکه‌ها و خرابی طولانی‌مدت فرش شما شود.

شستشوی فرش منزل آئین خراسان مشهد

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

خدمات ارزش افزوده
در حالی که روش ها و تجهیزات ممکن است متفاوت باشد، هر شرکتی فرش شما را به نوعی تمیز می کند. اما چه چیز دیگری؟ آیا ارزش اضافی ارائه می دهند که آنها را متمایز کند؟ گاهی اوقات موارد اضافی که یک شرکت ارائه می دهد می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به عنوان مثال، ممکن است برای یک شرکت استاندارد باشد که با هر تمیز کردن از یک محافظ الیافی استفاده کند تا از فرش شما در برابر لکه شدن آینده محافظت کند. این می تواند چیزی باشد که شرکت های دیگر ارائه نمی دهند. به همین ترتیب، یک شرکت ممکن است نظافت و تعمیرات نقطه ای (بریدن گیره ها برای جلوگیری از باز شدن و غیره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالی که شرکت دیگر این کار را انجام نمی دهد. برای مثال قالیشویی آئین خراسان مشهد هر دوی این خدمات را با شستشوی فرش ما ارائه می دهد.

در هنگام سنجش کیفیت و ارزش کلی خدمات قالیشویی، موارد اضافی را که یک شرکت ارائه می دهد، فاکتور کنید.

مراقبت از مشتری
یک نکته نهایی – که باید در مورد هر قالیشویی که با آن کار می کنید مورد توجه قرار گیرد – سطح مراقبت از مشتری است که آنها ارائه خواهند کرد. گاهی اوقات تا زمانی که با یک شرکت کار نکرده اید، واقعاً این را نمی دانید، اما معمولاً می توانید از قبل احساس تعهد و اشتیاق یک شرکت برای کار را داشته باشید.

همچنین ایده بدی نیست که در مورد برخی از مشتریان دیگر آنها به عنوان مرجع سؤال کنید. آیا آنها نظرات مشتریانی دارند که مایل به اشتراک گذاری آنها هستند یا در وب سایت آنها ارسال می شود؟

به سرنخ های کوچکی که می تواند به شما بینشی در مورد سطح مراقبت از مشتری که دریافت خواهید کرد توجه کنید.

آخرین نکته (و احتمالاً بهترین نکته ای که می توانیم به شما بدهیم): اگر به دنبال قالیشویی خوب برای تمیز کردن فرش های موجود در محل خود هستید، قبل از انجام تعهد، یک نمایش را دریافت کنید. این به شما امکان می‌دهد تا ببینید دقیقاً چه چیزی را از نظر ملاحظات بالا به دست می‌آورید و مهمتر از همه، در نتیجه فرش شما چقدر خوب به نظر می‌رسد. این خدمات توسط قالیشویی آئین خراسان مشهد به مشتریان کاملا ارائه میشود تا با خیالی راحت فرش های خود را به قالیشویی بسپارند.

شیشه بری مرزداران

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 17:14

بهترین روش شستشو فرش‌ها در قالیشویی

قالیشویی پیروزی

(اخبار رسمی): بسیاری از خانواده‌های ایرانی همیشه با این چالش روبرو هستند که کدام روش در کدام قالی شویی برای شستشوی فرش‌ها خوب است؟ برای هر فرش باید از کدام روش بهره گرفت؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم در اینباره بیشتر با شما صحبت کنیم.


فرش‌های دستبافت، ابریشمی و ماشینی همگی جز وسایل باارزشی هستند که در خانه هر ایرانی دیده می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین روش‌های مناسب برای شستشوی این فرش‌ها هستند که کمترین آسیب به فرششان وارد شود. اما آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که ما چند روش برای شستشو قالی و قالیچه‌ها داریم؟

خدمات قالیشویی بسیاری معتقدند که فرش تنها با شستن در حیاط خانه تمیز می‌شود اما این باور کاملا اشتباه است و برای سالم ماندن قالی و قالیچه‌ها بهترین راهکار، استفاده از خدمات قالیشویی‌هاست. قالیشویی‌های معتبر از بهترین روش و دستگاه‌ها برای شستن فرش‌هایتان استفاده می‌کنند. در این مراکز افراد کار بلد و متخصصی وجود دارند که با توجه به نوع و جنس فرش و الیاف بکار رفته شده در قالی روشی مناسب برای شستن آن انتخاب می‌کنند. اما آیا همه قالیشویی‌ها مناسب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. قالیشویی‌هایی معتبر و دارای سابقه معمولا به نسبت سایر قالیشویی‌های بیشتر مورد اعتمادند. به عنوان مثال قالیشویی ادیب، قالیشویی گل ابریشم و قالیشویی توحید سه قالیشویی معتبری هستند که با ارائه بهترین خدمات توانسته‌اند اعتماد بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کنند.

این قالیشویی‌ها با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته توانسته‌اند بهترین کیفیت را به مشتریانشان ارائه دهند. با سپردن قالی و قالیچه‌های خود به این قالیشویی‌ها کار را به دست افراد متخصص و کاردان سپرده‌اید و تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در زمان و مصرف آب می‌شوید زیرا این سه مرکز قالیشویی فرش‌ها را با استاندارها و اصولی که از طرف صنف و اتحادیه به آنان ابلاغ شده، می‌شویند.

امروزه یک قالیشویی خوب و حرفه‌ای علاوه بر شستشوی صحیح و استاندارد فرش‌ها، خدمات مکمل دیگری به مشتریان نیز ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: رفو‌گری، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه‌دوزی، مبل‌شویی، رفع سوختگی و ترمیم فرش. در این صورت مشتریان می‌توانند در کنار شستشوی فرش خود، مشکلات آن را نیز حل نمایند.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی‌ها امروزه اکثر قالیشویی‌ها مکانیزه شده‌اند و از انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مختلف و مدرن در شستن فرش‌ها بهره می‌برند. هریک از این روش‌ها برای شستن نوع خاصی از فرش‌ها استفاده می‌شوند. چنانچه این روش‌ها درست انتخاب نشوند برای قالی و قالیچه‌های شما معایب بسیار زیادی دارند. قالیشویی توحید به نشانی tohidcarpet.com و قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com و قالیشویی گل ابریشم به نشانی golabrisham.com از بهترین دستگاه‎ها و روش‌ها برای شستن قالی و قالیچه‌های شما استفاده می‌کنند. این مراکز شستشوی قالی با انتخاب بهترین روش شستشو تضمین می‌کنند که به فرش شما آسیبی وارد نمی‌شود.

هنگامیکه فرش‌ها با یک روش اصول شسته می‌شوند طول عمر آنها نیز افزایش پیدا خواهد و به تار و پود آن کمترین آسیب وارد می‌شود. برخی از روش‌های شستشو فرش در قالیشویی‌ها به شرح زیر هستند.

روش‌های شستشو فرش به طور کلی هر قالیشویی براساس نوع امکانات و مکانیزه بودنشان از سه روش برای شستن قالی و قالیچه‌ها بهره می‌برند که عبارتند از:

روش سنتی روش اتوماتیک روش نیمه اتوماتیک
حال شاید برای شما هم سوال باشد که هر یک از این روش‌ها انحصارا برای شستن چه نوع فرش قابل استفاده‌اند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزیت و معایب هر یک از روش‌های بالا بیشتر بخوانید.

روش سنتی برای شستن فرش خوب همانطور که از نام این روش مشخص است یکی از اولین و شاید هم قدیمی‌ترین روش‌های شستشو فرش‌ها در قالیشویی‌ها است. در ایام قدیم اکثر خانواده‌ها نزدیک به عید و خانه‌تکانی فرش‌های خود را در حیاط منزل یا جلوی درب در کوچه پهن می‌کردند و آن را می‌شستن. قالیشویی‌ها در روش شستشوی سنتی نیز دقیقا به همین صورت فرش‌ها را می‌شستن تنها با این تفاوت که برای زودتر خشک کردن آنها از دستگاه‌های خشک‌کن استفاده می‌کردند. در اینصورت در زمان مقرر فرش به مشتری تحویل داده می‌شد. امروزه از دیدگاه بسیاری از قالیشویی‌ها هنوز این روش بهترین روش شستشوی فرش است و از این روش استفاده می‌کنند.

در این روش برای شستن فرش‌ها باید از پارو، برس و لوازم دیگری استفاده می‌شد که همه‌ی آنها احتمال داشت به قالی و قالیچه آسیب وارد کنند به همین منظور روش‌های دیگری در بسیاری از قالیشویی‌ها جایگزین این روش شد.

روش نیمه اتوماتیک برای شستن فرش روش نیمه اتومانیک همانطور که از نام آن پیداست نیمی توسط نیروی انسانی و مابقی به وسیله تجهیزات و ابزارآلات در قالیشویی انجام می‌پذیرد. به این صورت که شخصی به عنوان اپراتور با وسایلی مثل فرچه، شلاق‌زن و یا تجهیزات شستشوی فرش در قالیشویی‌ها اقدام به شستشوی آن می‌کند و خشک‌کردن هم مانند همان روش سنتی توسط دستگاه خشک‌کن مخصوص انجام می‌شود.

در این روش نیز امکان آسیب به فرش وجود دارد. زیرا نیروی انسانی ممکن است در یک مرحله خطا کند و تاروپود فرش دچار آسیب شود. به همین دلیل پس از این روش، روش تمام اتوماتیک برای شستن فرش‌ها وارد قالیشویی‌ها شد.

روش تمام اتوماتیک برای شستن فرش همانطور که از نام این روش کاملا مشخص است، به صورت کاملا اتوماتیک همه چیز انجام می‌شود و نیروی انسانی نقشی در شستشوی فرش نخواهد داشت. کلیه مراحل شستن فرش از صفر تا صد به وسیله دستگاه های مکانیزه که روز به روز در حال مدرن‌تر شدن و تولید بیشتر هستند انجام می‌گیرد. نیرو انسانی در این روش هیچ دخالتی نداشته و تنها دخالت آنها برای جابجایی فرش‌ها و نظارت بر شستشو خواهد بود.

ارائه خدمات قالیشویی با توجه به توضیحات بالا شما به هر قالیشویی نمی‌توانید اطمینان کنید. زیرا ممکن است به سادگی به قالی و قالیچه‌های باارزش شما آسیب جدی وارد شود. اگر شما هم قصد شستشوی فرش‌های خود را دارید و هنوز سردرگم هستید که چه قالیشویی در تهران مناسب است ما به شما قالیشویی توحید، ادیب و گل ابریشم را معرفی می‌کنیم. این سه قالیشویی با یک دهه سابقه و اعتبار می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره می‌توانید به قسمت تماس با ما سایت قالیشویی توحید مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین و متخصصین از طریق این شماره تماس پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 16:33

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

 

قالیشویی خیابان دماوند


قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق)، با بهره گیری از افراد کارآزموده و سال ها تجربه در زمینه شستشوی انواع فرش و خشکشویی مبلمان، تخت و موکت آماده خدمت رسانی به صورت حضوری و یا ثبت سفارش آنلاین است.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند
به گزارش خبرگزاری آنا، قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق)، با بهره گیری از افراد کارآزموده و سال ها تجربه در زمینه شستشوی انواع فرش و خشکشویی مبلمان، تخت و موکت آماده خدمت رسانی به صورت حضوری و یا ثبت سفارش آنلاین است. قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) تمام مراحل قالیشویی شامل شستشو، لکه زدایی، غبار روبی، چربی زدایی، درخشندگی و رنگبری را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان انجام می دهد.

چرا شستشوی فرش مهم است؟

زینت بخش خانه هر ایرانی، فرشی است که گره به گره بافته و نقش شده است. فرش چه ماشینی باشد و چه دستباف، ارزشمند است و بخشی از هویت ایرانی را به نمایش می گذارد. فرش نیز همانند هر وسیله ای نیاز به رسیدگی و نظافت دارد تا از گرد و غبار خالی شود.

با توجه به ارزش مادی و معنوی فرش، شستشوی آن باید با روشی مطمئن و بدون آسیب زدن به آن صورت گیرد. تا چند سال قبل نیز شستشوی فرش در خانه بسیار مرسوم بود. اما با تغییراتی که به وجود آمده است، اکثریت ترجیح می دهند فرش خود را به قالیشویی ها بسپارند.

حمل و نقل فرش توسط قالیشویی

چرا شستشوی فرش در قالیشویی بهتر از خانه است؟

مهمترین مزایای استفاده از قالیشویی عبارتند از:

از نظر اقتصادی به صرفه است
باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود
برای سلامت افراد بهتر است
باعث عمر بیشتر فرش می شود
باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید می شود
از نظر اقتصادی به صرفه است

شستشوی فرش در خانه، نیاز به حجم زیادی از آب دارد. حتی شستن یک فرش کوچک نیز آب زیادی برای تمیز شدن نیاز دارد. در حالیکه شستن فرش در قالیشویی با متد دیگری انجام می شود و با هزینه کمتری انجام می شود. در قالیشویی از دستگاه های ویژه برای شستشو استفاده می شود که کار را در زمان کمتر و با هزینه کمتری انجام می دهد.

باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود

شستن فرش در خانه علاوه بر اینکه حجم زیادی آب را هدر می دهد، به علت اینکه از آب آشامیدنی برای شستشو استفاده می شود، باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب آشامیدنی می شود.

قالیشویی با آب کمتری مراحل شستشو را انجام می دهد. در عین اینکه از آب چاه برای شستن استفاده می کند. در نتیجه آب آشامیدنی که هزینه زیادی صرف تصفیه آن شده است، به هدر نمی رود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

قالیشویی نیمه اتوماتیک

برای سلامت افراد بهتر است

شستن فرش در خانه، دشوار است. به خصوص بعد از خیس شدن فرش که بسیار سنگین شده و جابجا کردن آن سخت می شود. علاوه بر جابجایی فرش که به کمر و زانو ها فشار زیادی وارد می کند، شستن فرش به دست ها آسیب می زند.

از سویی دیگر شستن فرش به معنای خیس شدن دست و پا برای زمان طولانی است. این مورد نیز باعث درد های استخوانی می شود. در حالیکه در قالیشویی تمام مراحل با ابزار و وسایل ویژه و به صورت اتوماتیک انجام می شود و فشار زیادی به فرد وارد نمی کند.

باعث عمر بیشتر فرش می شود

فرش های ماشینی و دستباف از نخ با جنس های مختلف درست شده اند. با توجه به این موضوع نیاز به شستشو با مواد مختلف دارند تا آسیب نبینند. ممکن است افراد عادی اطلاعات درست نداشته و یا دسترسی به شوینده مناسب ندارند. در چنین شرایطی شستشوی فرش باعث آسیب زدن به آن می شود.

بهترین قالیشویی در تهران با اتکاء به دانش و مهارت افراد آموزش دیده، اقدام به شستشوی فرش با مواد مناسب و اصولی می کند تا باعث خرابی فرش نشود. همچنین با رفع ایراد های فرش، مرمت و رفوی آن باعث عمر بیشتر آن می شود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

قالیشویی تمام اتوماتیک

باعث صرفه جویی در زمان می شود

شستشوی فرش زمان زیادی نیاز دارد. از طی کردن مراحل شستشو تا آبکش فرش نیاز به وقت زیادی دارد. خشک شدن فرش نیز با توجه به ابعاد آن و همچنین درجه هوا حداقل دو روز زمان می برد. با توجه به اینکه در هوای سرد باید زمان بیشتری فرش را در هوای آزاد قرار داد، ممکن است دوباره گرد و خاک روی آن بنشیند و آلوده شود.

باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید می شود

استفاده از خدمات قالیشویی باعث رونق کسب و کار افراد درگیر نیز می شود. مثل افرادی که برای حمل و نقل فرش یا شستشو استخدام می شوند. افرادی که در زمینه رفو و تعمیر فرش فعالیت می کنند و یا بخش های دیگر که نیاز به همکاری بیشتر دارد.

با توجه به شرایط اقتصادی، استفاده از خدمات قالیشویی علاوه بر منفعتی که برای صاحب فرش دارد، باعث کسب درآمد برای افراد بیشتری نیز می شود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

انجام تمام مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

برای شستشوی فرش در قالیشویی از چه موادی استفاده می شود؟

با توجه به اینکه چه کارهایی روی فرش انجام می شود اعم از رنگبری، سفید کردن ریشه های فرش، پاک کردن لکه ها و یا کلرینه کردن آن، مواد شوینده مناسب انتخاب می شوند.

برای رنگبری از کاهنده های قوی مثل هیدروسولفیت سدیم استفاده می شود.
از هیپوکلریت سدیم برای سفید کردن ریشه ها استفاده می شود.
برای فرش با الیاف پشمی، پنبه و ابریشم از سود سوز آور استفاده می شود.
برای جلا دادن نیز از کلسیم هیپوکلریت استفاده می شود.
یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قالیشویی های متعددی در سراسر کشور وجود دارند. اما انتخاب یک مرکز که خدمات مناسب و اصولی ارائه دهد، اهمیت زیادی دارد. قالیشویی باید این ویژگی ها را داشته باشد:

کارکنان آموزش دیده
استفاده از مواد شوینده با کیفیت
استفاده از روش های حرفه ای
انجام تمام مراحل شستشو
ارائه خدماتی همچون رفو و مرمت
فراهم کردن امکان حمل و نقل فرش
مشتری مداری
ارائه خدمات آنلاین

 

 

 


ارائه قیمت مناسب
اسراف آب با شستشوی فرش با روش سنتی

سخن پایانی

قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) با بیش از 5 دهه سابقه در حوزه شستشو، رفو و مرمت انواع فرش فعالیت می کند. در شعب مختلف قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه مکانیزه برای شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی استفاده می شود.

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 16:19